Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

hjärta och lungor, vilket kan uppstå om du tränar hårt utan uppvärmning. Uppvärmningen betraktas allmänt som en enkel åtgärd för att förbereda din kropp för övning Röda Vans Authentic av måttlig till hög intensitet och tros hjälpa till att förhindra skada under träning. Även om det saknas tydliga vetenskapliga bevis på att uppvärmning förebygger skador, skulle anekdotiska bevis och logik föreslå att uppvärmning bör minska risken och i värsta fall inte öka den. För att göra din uppvärmning effektiv måste du göra rörelser som ökar din hjärtfrekvens och andning och ökar temperaturen på dina muskler något.

Röda Vans Authentic

du träffar mattorna för en bra sträcka, använd dessa tips från Mayo Clinic om några saker att tänka på:Mål stora muskelgrupper. När du Vans Rea Barn

Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

ropp inte vara redo för de högre krav som ställs på den, vilket kan orsaka skada och onödig trötthet. värmer dina muskler, vilket främjar de energilösande reaktionerna som används under träning och gör musklerna smidigare. förhindrar onödig stress och trötthet placeras på dina muskler, Vans Skor Barn Rea

Röda Vans Authentic

strä.

En bra indikation värmer upp till den punkt där du har uppstått en lätt svett. Om du tränar för allmän träning, tillåta 5 till 10 minuter för din träning att värma upp (eller något längre i kallt väder). För att börja värma upp gör du 5 minuters ljus (låg intensitet) fysisk aktivitet som att gå, jogga på plats eller på en trampolin eller cykla. Detta gör att du kan simulera vid låg intensitet de rörelser du ska utföra med högre intensitet under din valda aktivitet. Typiska exempel inkluderar stadig jogging, cykling eller simning innan du går vidare till en snabbare hastighet.

Röda Vans Authentic

Detta kan sedan följas av vissa sportspecifika rörelser och aktiviteter, axelrullar, simulerad passering, eller sidosteg och lungor för Rugby. Sportspecifika uppvärmningar utformas ofta av en kvalificerad tränare i den sporten. Om du har sträckt regelbundet så låt mig vara den första som säger 'Bravo!' Stretching är en integrerad del av något träningsprogram, och för många av oss lämnar gymmet utan att ens tänka på att göra det. Innan Vans Sneakers Sk8 Hi

Röda Vans Authentic

Röda Vans Authentic

Vans Old Skool Classic
Vans Old Skool Classic

Vans Sk8 Hi Winter
Vans Sk8 Hi Winter

Vans Sk8 Hi Black
Vans Sk8 Hi Black

Nike Air Max Dam
Vans Slip On Mule
Vans Slip On Mule

Vans Skor Svarta
Vans Skor Svarta

Nike Presto Duralon
Vans Slip On Röd
Vans Slip On Röd

Air Huarache Run Ultra
Vans Old Skool High
Vans Old Skool High

Vita Vans Dam
Vita Vans Dam

Vans Sk8 Hi Reissue
Vans Sk8 Hi Reissue

Nike Huarache Köpa
Vita Vans
Vita Vans

Nike Air Huarache Run Ultra Stealth Grey

Hem / Röda Vans Authentic